Khamis, 19 Mei 2011

mcm chipsmore...kjp ade..kjp xde..

Assalamualaikum sahabat sekalian....

salam sayyidul Ayyam wt sume...ari ni da msuk ari jumaat...
pejam celik pejam celik da dua minggu jgk rasenye aku tak pot pet pot pet dlm ini diari....
rindu sangat tapi apakan daya kekangan masa dan keje tak mengizinkan aku utk bertemu kalian..cewah...pe kaba kwn2 sume??cmne ngn penghidupan kalian sepanjang 2 mggu aku tinggalkan??korg nakal x?hehe...

sepanjang 2 minggu ni mcm2 peristiwa yg berlaku...dgn smbtn hari ibu, hari guru, ribut taufan beliung dan mcm2 lg kan...2 sume aku rangkumkan sebagai rencah dlm kehidupan aku seharian...hurmm...actually xde byk idea sgt waktu ni utk diluahkan...sekadar ingin menyapa diari maya ku ini yg hampir berhabuk ni...hehe...kire ni proses cleaning la..hehe...

k la..ty ade pe yg special i story lg k..tata....

0 comments: