Isnin, 27 Jun 2011

bile jauh....

assalamualaikum kwn2...
lame nye xmerapu kt diari maya ku ni...
mklm le da bekerja ni mcm2 nk kene wt..huhu..
trase rindu zmn blaja lak jdnye..hek..hek..byk sgt masa lpg...

back 2 our topic la kan..huhu..ku telah ditinggalkan ole buahatiku utk jgka masa seminggu ni..ye la..bak kate si die la kan asik aku je yg blk kg...bile pk2 cian gak kt dier..hehe..ari 2 ms dier cuti kt kg,aku terpakse memendekkan cutinye gara2 aku telah membocorkan tayar kete buahati pengarang jantung dier..hehe...xpe la bg peluang la...

tp kan bile berjauhan ni bru la rs mcm2...huhu..rindu la bagai.....tp bile dekat keje nk berbaloh je..huhu...hmmm....pe pon aku xnk lyn lame2 perasan-perasan ni....hak..hak..dugaan 2...



oleh itu aku berdoa sangat2 moga lekas la kami disatukan...bak kate kakak angkat kesayanganku : "bile kite kawin sume yg kte wat apat pahala...lbh2 lg klu wt utk suami..."..waaa...kire tarik rambut hubby kte pon dpt phala la kan..ye la tarik rmbt utk ilangkan sakit kpla dier..hihi...kata2 itu le yg wt aku smkn xsbr menunggu ari bahagia...moga Allah makbulkan...

wah..wah..tema ari ni adalah rindu dan kesayangan..hik..hik..sudah melalut ini budak..k la..off dulu...ty saye smbg lg kay..da.da.da.

assalamualaikum....

0 comments: