Ahad, 22 Mac 2009

ahad pn kene keje...

nasib2...
2 je la aku leh ckp...
org lain ari mgu cuti aku lak dari ari ahad bw ke ahad keje memanjang...
mujur keje kt umah je...
hmmmm......keje da bertambah..
dr jwtn sebagai suri rumahtangga yang hampir berjaya..
abg aku lak secara diktator nye melantik aku sebagai asisstant merangkap s/u + pengemas ofis + mcm2 lg tanpa gaji...
adu....mjur ofis rumah ats je klu x mau mintak gaji 5 kali ganda...
huhu...xpe la atleast tiap2 hari leh jenguk blog ksygn aku ni...
hehehhe..abg aku baru masukkn internet...
xpe skurg2 jimat ckit kos abg aku dr upah pekerja mahir lain...
aku pn bleh r stakat nk tlg wt2 surat ke ape ke...
ade la gak pglmn sblm ni keje dlm bidang nih...
emmm...xpe la aku pn nk smbg wt keje rumah lak ni/..
memasak utk family...
smbg lain kali...

0 comments: