Selasa, 3 Mac 2009

my hobby...episode 1

huhuhu......
emmm..klu korg nk...
aku ade satu minat yg rsnye agk mendalam juga..
aku suke amik gambar...mcm2 gmba aku amik..
tp amik gmba bkn saje2 tp sbb suke dgn keadaannye,caranya..
ssh nk explain sbnrnye...
hummm...da tgkp suke nk edit...
bidang edit meng'edit' ni baru je aktif..
mklumla baru je blaja...
mgkn org lain kate gmbr 2 bese je tp pada aku ia cukup cantik...
nk mudah tgk gmbr kt bwh ni n komen la mengikut suke ati anda...
yang penting i love these pic very much becoz its my art n my work...
mane yg cantik....

nyaman dan sejuk mata memandang


hari kian melabuhkan tirainya


ikan pn main pandai sorok2 tau


tapak sulaiman...cute kn


ade cm gergasi x kt langit 2..huhu..tinggi imaginasi
ilham dr kartun mermaid


nature


nature 2


cm aku menyelam lak amik gmba nih...



haaaa...amacam...pe pndpt korg???rjn nk komen,komen la...
akn ade episod seterusnya...tunggu....

0 comments: