Rabu, 6 Mei 2009

BERITA GEMBIRA


syukur pada ilahi yang telah memberikan keselamatan pada kakak iparku sepanjang tempohnye bersalin...

syukur juga pada ilahi kerana memberikan keselamatan kepada insan yang baru mahu mengenal dunia..

syukur juga pada ilahi kerana telah mengurniakan kepada kekanda ku seorang lagi cahaya mata..

secara tak langsung aku sudah punya seorang anak saudara yang baru...


hmmm...lame sgt xde baby dlm umah aku...
nk dijadikan citer pagi smlm dalam jam kira-kira 7 pagi kekandaku telah selamat melahirkan anak saudara ku yang ditunggu-tunggu...
almaklum la da terlebih 6 hari dari tarikh asal dia melahirkan...
syukur lah semua nya selamat...ibu + baby gurl sihat belaka...
hmmm...padan la akk ku itu begitu payah membawa diri bila da sampai bulannya...
sampai bengkak2 kaki dia...
baby lahir 4.6 kg...
leh thn ank buah aku ni...
hehehe...xpe la...yang penting aku xsbr nk dukung dia...
anak sdara aku ni lom lg didaftarkan nama...
nak tanye my bro lupe la plak dek krna terlampau excited dpt ank buah baru...
fhm2 je la aku ni memang penasaran bila jpa baby..
klu leh nk slalu dkt...nk slalu ade ngn dia...
tenang tau tgk baby ni lbh2 lg ms dia tdo...
eiii...geram je nk kcu...hehehe..nakal tul aku ni...
hmmm....aku berdoa bukan sahaja anak buah aku yang satu ni tp sume ank buah aku akn jd anak soleh,bijak dan sentiasa di bawah lindungan rahmat Allah...



aku yang kesukaan...syukur....

0 comments: