Khamis, 14 Mei 2009

dua insan..

hmm...lame rs nye x msuk blog ksygn ni...
almaklum la kesibukan...
dengan kalut nk packing barang lg sbb semester baru da nk bukak...
dengan kesibukan yang sbnrnye gatal dicari...
hehe...dk sibuk bertandang umah abg sbb nk tgk ank buah baru...

smlm yakni 13/5 aku dftr utk sem baru...hmmm..mcm2 gelagat yg aku tgk...
aku pn lbh kurg la...berdebar tgk result...alhamdulillah...
wlu aku xberjaya gak dpt dekan tp aku bersyukur skurg2 nye aku dpt kekalkn pointer aku...
huhu...skurg nye target aku byk gak yg tercapai...
emmm....xpe...
aku tetap akn trus berusaha utk naik kn lg target aku utk sem ni...

hmmm.....lupe lak nk ctr rentetan dari kisah ank buah aku...
anak sedara aku 2 diberi nama QISTINA DAYANA BIN BURHANUDDIN..


QISTINA DAYANA

dayana ni ank abg sulung aku...
sok sek sok sek...aku gurau ngn abg aku...
dmm spa-Q ke abg aku nih...abg aku jwb kbtln je...
haha....xpe la asl dayana akn jd bdk yg baik dan solehah bila besar nnt...
sukati la org nk pggl dia ape yg pntg aku suke nk pggl dia dayana...comel gitu...
hmmm...aku bkn shja bahagia ade ank buah baru..
adik sepupu baru aku gak da lahir...
'AIFA "AFIFAH MOHD ZAHRI nama penuhnya...

'AIFA 'AIFIFAH


fifa ni ank paksu aku...
nk ikut berat ati aku nk tggl kn dua org buah ht aku ni
tp kene la korban kn...
almt nye slalu la aku blk kg...hahha...
rindu punye psl...
msti aku rindu n msti dorg da brubah muke ble aku jpa lg...
ramai da kate aku ni da parah n da spttnye get married...
tp pada aku mmg keinginan 2 ade cume aku tangguhkan dulu...
aku ade tggjwb lg...aku nk senangkn mak bapak aku...
nk lapangkn hidup deme n bantu family aku...
baru la aku pk psl aku...
nak lak kawin ni perlukan komitmen yang tinggi...
so tggu la...xpuas lg nk manja ngn family...hehe
insyaAllah klu ade jodoh x kemane kn...bahagia 2 ade je asl xputus asa mencarinya...
yg pntg insan2 kesayangan aku ni gembira n bahagia...
aku pun akan turut gembira dan bahagia...
bagi aku hidup aku bkn utk aku tp untuk mereka
dan hidup ini juga yang penting bukan milik aku tp milik penciptaku
ALLAH RABBI
~KU TEMU SEDIKIT KEKUATAN~

0 comments: