Ahad, 24 April 2011

ditinggalkan & kenangan....

mood ari ni :: sangat down...

selamat pagi kwn2...
hurmmm...cam ngn pagi korg???adoii la...camni rupenye rase bile kene tinggal ngn buah ati...e.eh...
no..no..no...bkn kene tggl yg 2 ek...huhu..selama seminggu ni kene la aku jalani kehidupan tanpa adanya dier di sisi...huhu...baru aku perasan smenjak ade dier aku jrg sorg...huhu..kire agak memanjakan diri la...jd bile da kene tinggal ni wat sume keje jd serba x kene....hadoiii....
lambatnye nak tggu jumaat....cepat la blk....huhu..xmo sowg2...

ok2...kang byk2 kowg muntah lak..hahak...mklm la terlebey jiwang karat.emmm..nk dijadikan ctr la kan.sabtu lepas aku berkesempatan p opening day utk "PESTA BUKU ANTARABANGSA KUALA LUMPUR" yang mmg tiap2 thn aku la pengunjung setia..huhu...org yg dtg xyah ctr la..melaut jek nmpknye...sangat la ramai....bersesak2 kt PWTC 2...mengikut hemat aku bookfair kali ni agak crowded bcoz bkn sbb byk booth yg bukak tp sbb gune 1 bgnn je berbanding thn lps 2 bgnn..yang bezakan thn ni kesemua aras bgnn PWTC digunakan..huhu...nk torcabot sendi2 den...n thn ni gak rs kureng ckit sbb aku xleh nk memborong buku2 kt bookfair neh...rasa agk terkilan la gak sbb xdpt nk beli buku yg aku admire dr la mule buku ni launching.... alaaa....yg ctr psl Tun Mahadhir 2....aku mang suke baca ctr psl Tun Mahadhir ni...bkn sbb politik tp ats sbb admire corak pemikiran dier...teringat lak memori lalu berkesempatan bertemu ngn Tun mase legasi kepimpinan KUIS bertemu Tun kt Putrajaya...xpe la..next tyme i upload pic nye eh...
pe pon aku puas hati ckit r sbb dpt gak beli dua buah nvl n dpt hadiah 1 buku kt bookfair nih...novel tulisan Ramlee Awang Murshid fvrt aku bertajuk sentuhan bidadari klu xsilap...smbgn dr nvl lps2,'hijab sang ratu dll' n satu lagi nvl 'contengan perjalanan' karya Hloveta ye ke name penulis cm2...xkisah la...yang pntg krdt 2 kak madah coz hadiahkan saye buku ni...hehehe...sayang akak...n plg best coz first time cabutan bertuah mengena..hehe...dpt buku tajuk 'nak naik pangkat' terbitan PTS...huhu..cam taw2 jah...
emmm...k lah..nak smbg keje sat...ty ade mase aku smbg ag...
sayonara....


0 comments: