Isnin, 25 April 2011

syafakallah wa syafakillah.....

assalamualaikum dan selamat petang sahabat2 ku skalian...

huhu...ari ni xsempat nk menjengah blog kesayangan ni pepagi cam selalu....al-kisahnye aku kene jangkitan...huhu...bkn jangkitan pe...si dia ku pagi2 da menyampaikan khabar bahawa si dia mengalami sakit kepala dari subuh....syafakallah ya sayangku...alhamdulillah bile mendengar suaranya kembali ceria dan sedia menyakatku membuat aku terasa bersemangat semula....pagi2 td ousemate ku a.k.a teman tidur ku si azi, pon sakit pala gak...dia ni lagi aku rsau...semalam ngadu badan kuar bintik2,da la dier bru demam...moga2 xpape la...tghari td dier msj aku nk mkn biskut..alhamdulillah seleranya kembali suda...syukur Allah berikan keringanan pada dua2 insan yang aku sayangi ni...tetiba teringat mak ngn bapak kt kampung..."
Ya Allah, kau berikan lah nikmat kesihatan dan kebahagiaan pada kedua2 org tuaku itu Ya Allah...itu lah harta paling berharga yang aku miliki Ya Allah,tanpa mereka xkn ada aku seperti aku sekarang ini Ya Allah"...
Hmmmm....berkaitan psl sakit2 ni la kan aku nak kongsi la ckit doa2 yg sempat aku perolehi di kala aku kesakitan kepala pagi td.moga dapat sama2 kita manfaatkan yea...
ketemu waktu akn dtg yea... Assalamualaikum.....







0 comments: